Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML


BABAJI.HU
#SAVESOIL

TRANSZFORMATIKA

(VILÁG + TUDAT TRA)
TRANSZFORMATIKA
(VILÁG + TUDAT TRA)
TRANSZFORMATIKA
(VILÁG + TUDAT TRA)

ÓM Namaha Shiváya ( PHURÓ :-) #ConsciousPlanet

Ez a blog bemutatja olvasóinak azt az Utat, amely végül elvezet a Spirituális Tökéletességhez. Avatár Babaji Haidakhandi Tanításai (Indiából). Babaji (Babadzsí) az Egy, aki saját Isteni akaratából korról korra alászáll a Földre, hogy segítse az Igazság keresőit és bolygónk spirituális vezetőit oktassa. Babaji egy korábbi földi léte Yogananda könyvéből ismert számunkra, melynek címe "Egy jógi önéletrajza". (Ezen blog forma a fordítás folyamata és a tanítások időszerűsége miatt indokolt, valamint hogy olvasói fórumszerűen is tanácskozhassanak az Isteni kinyilatkoztatásokon. A komplett blog végül a bejegyzésekkel együtt könyv formát fog ölteni.)

Utolsó kommentek

Rovatok

Linkblog

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

ADOMÁNY :)

In Search of Babaji: "Minden Ut Egyedi!" :)

2008.09.17. 10:27 Ajey

Jobb is, hogy inkabb Yogananda mondta el helyettem a hely kulonlegesseget, mert en inkabb csak komolytalankodok :) a lehetetlen feladat vegett:

(Mindenesetre azert folytatom, mert ugy tunik, ez a kulso/belso kaland nagyon is ide:mindenkire tartozik...! Masreszt a lustabbaknak megsporolok egy utat ;) De halistennek ez nem igaz, mert "Minden Ut Egyedi!" :)

Szoval toxerencsesen Ramadankor erkeztem, ahol sotetedestol a muszlim varos olyan hangosan imadkoztak, mint ezer-meg-ezer kedves kis qtyus a holdhoz :) Forro nap utan a huvos ejjel ez a kellemes kis harmonikus 'hangzavar' millio meh durozsolasava szelidult, aztan a hanggal mantraztam en is, mikozben magamba olvasztottam/lelegeztem a hely hangulatat es soxinu varazsat, a 2szintu viragteraszos tarkabarka hazacska kedvesen berendezett szobajaban;

"Kashmir-takarok kozt pilledve,
Yogananda Kashmiri meseibol
olvastam almot a szememre!
Ez volt az elso este." -Shanti

 

 


Masnap csakis viragoskerteket latogattunk vegig! Hihetetlen kilatasokkal es a vilag osszes letezo tarkabarka viraganak Kashmir-muveszi kertdizajnjatol Gul Baba az osszer Turbejevel egyutt megfutamodna. Az egyik helyen eppen egy csodaszep dalolo Kashmiri-kislanyt "forgattak" :) Az 1km²-nyi kert latvanyat hatulrol egy 1km magas 'sziklahegyfalvonulat' tamogatja, ami felkorbefutja a fel-Balaton nagysagu csoda kategorias Dál-tavat, ami pedig elolrol tamogatja a 'korpanoramaviziot'. Ez a to meg azert vicces, mert emberek ezrei laknak rajta lebego vetemenyes-viragoskertestul a lakohajoikon, van rajta tobb 'falu', Kashmir-piac, fuszerekkel, varazsselyemsalakkal, uszo arammal, Internettel meg Hotelnegyedekkel :)

Ma este epp rakerdeztem a hazigazdat, hogy nem-e ebbol a tobol mertek a levest, amit szinten Dál-nak hivnak! :) Persze nem, mert se selyemkendo, sem ember nem uszkalt benne, csak a sok finom zolcseg... Apropo zolcseg: mar 2 napja olyan hazimezzel etetnek (meg jo, hogy rakerdeztem, milyennel :), ami a Zaphron es Marijuana mezokrol szarmazik! :))) Erdemes tudni, h. ez utobbi oly gyakori (meg az utcakon is) errefele, mint otthon a parlagfu. A haz Babaja (szent ember, aki nem 1 hanem legalabb 80 eves) mar rogton a 2. nap 24 karatos Kashmiri csokival, chai-jal es Hablibablival kinalt a muskatliteraszos kerti verandan, Ramadan teliholdjanak fenyenel es imainak kisereteben. Allah ahbar, es jo a humorerzeke.

No mindegy, viccet, meset, felreteve (mert meg nem hiszitek el ;), ma 1 tobb, mint 7000 (hetezer) eves Siva-templomban voltunk. Ez még a Pándavák (tod, Ajrunáék a Bhagavad Gitából) húzták fel a Mahabarata idejében. Na leesett? Van vkinek emleke azokrol az idokrol?? ...amikor meg torire jartunk? legalabb? :) Vajon a magyarok a fejlodes mely lepcsofordulojaban jatszadoztak meg akkoriban? Bar a masik elmelet szerint meg az is lehet, hogy mi epitettuk!!) Komcsira, allitolag 1 napimado, uralkodo torzs voltunk itt errefele, akik belso Azsia fele vandoroltak (google: Hindu-hun szarmazaselmelet)...


 

Oke, mostmar telleg csak ennyi a mesebol!) Tudjatok, milyen emberek elnek ott? A Himalayai Shiva templom volgyeben? Tok viccesek voltak!

 
A Cigany nepcsoport!!! :))) Itt is utaljak oket!) Pont ugyanugy elnek, mint otthon, es nem adtak chai-teat a piszkok! Odaiveltem az egyik szakadekba, mire odajon az egyik, hogy 8 rupee! Hat majdnem oda is kexeltem. A rohogestol persze :) (8 Rs = 32 Ft!!!) Hannehueskeggyelmar :) Aztan revanskent megiscsak lehuztuk oket 3 csesze ingyen-chai-jal!!! (Mosmer, kiskoromban egyszer ok is elszaladtak a fagyimmal! :)

Szoval szegenyek genetikailag is erre a sorsra/karmara vannak kodolva :) Csak itt, natur kornyezetukben mindossze a "szeretnivaloan-hulyek" kategoriaba tartoznak :)

Aztan fentrol dzsippel visszafele jovet, a minden-dimenzioban sok-kilometeres Himalaya-volgyben annyit integettem csak nekik, mint meg osszesen eddig mindenkinek :) Mexerencse, hogy keznel volt a kezem, mert a sok-sok-sok kis hegyiovis, hegyiiskolas (de leginkabb hegyipasztor) kisgyerkoc vegig az ut menten kicsattano boldogsaggal udvozolgetett! A ciganylanyoxepek voltak, de szemmel lathatolag leneztek a lecsoszurke nyugati-divatomat!!! :)

Ja, meg azt elfelejtettem mondani, hogy az elso flakon vizemet 15 Rupiert vettem, de a tobbi 3-at mar ebbol a sebescsobogasu bovizu sziklas hegyikristalyfolyobol meritettem! :)

Pont itt ultem :) ...ezalatt ket tehenke is atmereszkedett azon a keskeny hidon!

Bocs a sok meseviccert, de most oan kis butasagokat telleg nem irhatok, mint pl. epp most varrja az egyik (tobb szaz eves csaladi hagyomanyt koveto) Kashmiri szabomester az egesz vilagon becseskincsnexamito Kashmiri ingjeimet a sajat mereteimbol... :) meg a vegen mar senki sem fog hinni nekem, mikor azt mondom, hogy lattam az Istent :) Mondom neki "mivanabba, hogy a vilag osszes minden tajarol jonnek ertekes megrendeleseid? Az en draga anyukam is varrono, neki is voltak cigany szomszedai, csak epp nem Kashmirban szuletett..." :))) Na mind1, viccet felreteve, kuldok is ezekbol 1 parat nektek, mert meg a vegen nem fog nekem hinni senki! :)

Foleg, hogy fenykepekkel sajnos nem tudom alatamasztani az ittletemet, mindannyiunk nagy banatara, mert sajnos a repteresek porrazuztak, azota nem ad kepet. De en adok majd azert az utazasiirodas havercsavo gyujtemenyebol, akinek eladtam a laptopom (24 darab helyi kisiskolas nagy oromere)... :)

Huhh, kimaradt valami?... :) Abban biztos vagyok!!! :)

Udv Kashmirbol, (ez amugy 1 pesti KV-haz neve :)
SHANTI

(azt jelenti, legy nyugodt)

 

U.i.: Igen, hallottam, hogy 5 pokolgepet robbantottak Delhiben aznap delutan, hogy onnan elroppentem (raadasul en is jartam azokon a helyeken (raadasul csak azert jottem el onnan, mert kb. maradni is annyi penz lett volna (ameg lemegy az arviz:) :) :), szoval feltsetek is ezerrel! Puszilok mindenkit!!!

OM NAMA SIVAY
(azt jelenti; mexerencse, hogy one Isten :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://omnamasivay.blog.hu/api/trackback/id/tr34667387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arnold 2008.10.01. 10:58:50

remelem a nevetesem, es a kozben kifacsarodo konnyeimet meghallottad, mert biza feléd irányítottam, oda lefele balra tőlem kb 60fokra, a bolygó másik fele irányába :)

still hihetetlen... KABBEE :D
örül+CSÓK
süti beállítások módosítása