Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML


BABAJI.HU
#SAVESOIL

TRANSZFORMATIKA

(VILÁG + TUDAT TRA)
TRANSZFORMATIKA
(VILÁG + TUDAT TRA)
TRANSZFORMATIKA
(VILÁG + TUDAT TRA)

ÓM Namaha Shiváya ( PHURÓ :-) #ConsciousPlanet

Ez a blog bemutatja olvasóinak azt az Utat, amely végül elvezet a Spirituális Tökéletességhez. Avatár Babaji Haidakhandi Tanításai (Indiából). Babaji (Babadzsí) az Egy, aki saját Isteni akaratából korról korra alászáll a Földre, hogy segítse az Igazság keresőit és bolygónk spirituális vezetőit oktassa. Babaji egy korábbi földi léte Yogananda könyvéből ismert számunkra, melynek címe "Egy jógi önéletrajza". (Ezen blog forma a fordítás folyamata és a tanítások időszerűsége miatt indokolt, valamint hogy olvasói fórumszerűen is tanácskozhassanak az Isteni kinyilatkoztatásokon. A komplett blog végül a bejegyzésekkel együtt könyv formát fog ölteni.)

Utolsó kommentek

Rovatok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ADOMÁNY :)

I am God is EveryOne!

2008.11.20. 16:12 Ajey

ÓM NAMÁ SIVÁY!!!

This is the True Universal Law of Relativity:

I am GOD is EveryOne!!!

(E = mc²)

 

Már két hónapja, hogy szeretet-extázisban élek itt kint, Isten kertjében, az Univerzum Középpontján.

Itt az ideje, hogy továbbadjam az élményeket...

Nem, neeeem blog formában! Már egy jóideje a gyomrom is felfordul a gondolattól, hogy a sok intenzív élménysodrást ide legépeljem. Nem is ez a célom, sőt, Babajinak sem ez a célja!

Már egy éve konvertálódom Isten tökéletes hanxerévé, úgy is mondhatnám hangolódom... :))) mondjuk inkább, hogy fegyverévé! Az az én szívemnek sokkal szebben hangzik... ;)

Isten legnépszerűbb képviselői sem békét hoztak elsősorban, hanem forradalmat.

Át fogom adni a szenvedéspusztító tudást mindenkinek, aki erre vágyik. Extázist akarok mindenkinek adni, azt, amit én is érzek már folyamatosan! Ez Babaji akarata.

Nyíltan és őszintén: az Istennel való Eggyéválás extázisa a soxar helyett! Miért, mindenki ezt keresi, nem??? :))) De!!! Nőkdrogokmegrakendroll, mega sok ezotéééria! Bhullshitt!!! :)

FORRADALOM!

Ééébresssztőőő!!!

Hová szaladsz, tesókám? Mire vársz, nem kapsz te semmit az élettől, vedd már észre, drága!!! Butítás az egész, minden, ami körülvesz Téged, a drága Lelkedet!!!!! Szakadj le erről a szenny világról!!! Be vagy mocskolva, alapvető esélyed nincs a szabadságra!!!

Olyanok vagyunk, mint egy-egy pohár sós víz soxennyeződéssel. A lelked a só, szarráoldódva ebben a koszdzsungelben! Soha nem lesz esélyed összeszedned magad! Ez az igazság!!! Kali Yuga, mély sötétségben élünk! Nincs lehetőséged a fejlődésre!

A só célja a kristályállapot! A sok ezoterikus szennyel vayon hogyan tudod kikristáyosítani magad? (Jaj, a tudományról ne beszéljünk, rég elvesztettük a fénygeneráló tudományunkat...) Mégis kristáyozódnod kell, méghozzá jelentős lelkierővel. Egyetlen biztos pont kell, amire kirstáyosíthatsz, nem a sok lecccsó + a rizsa!!! EGY PONT.

Ha a figyelmi energiádat, minden lelki erődet egyetlen stabil pontra fordítod, sarkára állíthatod, és kifordíthatod a világot önmagából! Mondj 1 stabil pontot, amit eddig annak hittél! Tudomány Titanic, Amerika Gazdasága? Nem tudsz! Önmagad?? Kérlek... egy Őskáosz vagy!!! Ezt a legkeményebben értelemben mondom.

Érzed már, hogy mire van szükséged? Egyáltalán, hogy szükséged van valamire??? Ha igen, meg tudlak menteni, és általad a többieket is, ha nem, elvesztél... és esélyed sincs a menekvésre. El fogsz pusztulni.

 

 

Ezt a blogot nem én fogom folytatni, hanem TI! Azaz Isten, azaz MI, a Kozmikus Energia!!!

Élőben!

ÓM NAMÁ SIVÁYA!!!

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://omnamasivay.blog.hu/api/trackback/id/tr77779674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toti · http://londonibalekok.co.uk 2008.11.20. 16:26:24

Bocs hogy belerondítok itt a hülyeségemmel, de nem vágom miről beszélsz :D /csak nagyjából/

Ezt hogy kell fordítani? "I am GOD is EveryOne"
(nem vagyok nagy angolos :) )

Amugy sikerult mar eljutni Haidakhan-ba?

Udv,
Toti

valaki 2008.11.20. 22:46:10

Csak egy kérdés. Toti, te ki vagy? Kicsit olyan érzésem van, mintha véletlenül pottyantál volna ide, és csak mert beszédes kedvedben vagy, azért szólaltál meg. Én általában elolvasom azt, amihez hozzászólok. Lehet, hogy ez az én egyéni defektem, de legalább valaki visszamosolyog rám a tükörben, amikor lepörgetem magam előtt a nap eseményeit. Nem akarlak megsérteni, de az is lehet, hogy kicsit mégis.

dini 2008.11.21. 02:35:59

ajay mi itt leszünk vagy ott vagy Te itt bár jó volna ha mi is ott... (hug)

Ajay · http://omnamasivay.blog.hu 2008.11.21. 05:37:08

Sziasztok, drága Földlakótársak! :)

Azaz Valaki, akit a kézírásáról kapásból felismertem ;) Dini és Toti Angliából, aki pedig már nem csak országos, hanem Világos barátom!) :)))
Világos? :) Itt mindenki együtt rezeg, nincs semmi megkülönböztetés!

Toti nagyszerű kérdése az, hogy hogyan kell ezt értelmezni:

---------------------
I am GOD is EveryOne!
---------------------

I am GOD - Te vagy a Teremtő, benned van, sosem voltál külön Tőle! (csak 1kis apróság: úgy bemocskoltad, hogy már nem is Őt látod magadnak, hanem a Mocskot - aka Ego! ;)

GOD is EveryOne - nem csak Te vagy az Isten, hanem együtt mindenkivel! Isten, az univerzum testrészei vagyunk!

Everyone is One!!! - Nincs különbség az Igazi köztünk! Csak a mocskok különböznek... (az álcák).

I am EveryOne! - ha a=b=c, akkor a=c is igaz! ;) persze a logika is csak része(!) Istennek, mert Ő/AZ transzcendentális (mindent meghaladó), mint a Pí......... ;))))))....

Az a legjobb, hogyha nem vágod, csak nagyjából!!! Az Agyad, csak a Részed, ami nem képes Ezt felfogni ;) hailIstennek! :)

Én vagyok Mindenki és Mindenki Egy Istennel.
I am EveryOne is GOD! - take it as you like it... ;)

Köszi Toti!
Ezt soha nem is lehet megérteni... :)))

Érted, Valaki? ;)

Ajey · http://www.babaji.hu 2008.11.21. 06:44:32

Drága Valaki!
(Húde misztikusok lettünk ;)

Igazságod van, de meg kell tanulnod nem fájtolni az emberekkel, hanem Egyszerűen befogadni, és Szeretni Őket. Ez az egyik legnehezebb dolog a világon. Ez az 1ik legnagyobb áldozat, amit már Jézus is megmondott, még a Kereszten is. Ma mindannyian a Nagy Kereszten élünk, ami ráadásul még forog is.

Wheel of Maya: reménytelenül, reszketve kapaszkodunk bele, és _SOHA_ nem áll meg!
A kilépő kód: ÓM NAMÁ SIVÁYA.

A mégis jó élethez erre a 3 cölöpre van szükségünk:
1) Igazság
2) Egyszerűség
3) Szeretet

(Ugyanis ez a 3 életmódkulcs az Ősuniverzális (azaz minden) vallás alapja! a világ keletkezésétől a pusztulásáig...)

De ne aggódj, még ettől is egyszerűbb a helyzet: az ÓM NAMÁ SIVÁYából automatikusan következik az Igazság, abból az Egyszerűség, és ebből egyenesen a Szeretet...

Szóval, ha a szereteted elveszett (ami megeshet! sőt, ez a leginkább valószínű mindannyiunk esetében), akkor keresztül fogsz menni egy hatalmas szenvedéssorozaton, ami meg fogja olvasztani a Szíved. Mindenkinek ez a forradalom a feladata. És ha nem a Veszett Keresztbe kapaszkodsz, hanem hittel az Egyetlen Valóságba: ami az ÓM NAMÁ SIVÁYA, akkor még élvezni is fogod!!! Ezt garantálom Neked. Ez Isten ígérete! ;)

Na ragaszkodsz a múlthoz, vagy inkább jössz velem a Végtelen Jelenbe??? :)

Lavya,
ÓM NAMÁ SIVÁYA
Ajay

Ajey · http://www.babaji.hu 2008.11.21. 07:21:45

Óóó, drága Dini! A vibráló szeretet energiája beszéljen Belőled! :) Én már tudom, hogy együtt leszünk, mert már most együtt vagyunk. Ez nem véletlen, mint ahogy az sem, hogy Karira haza kell 'ugranom'... :)

...és tudod, mi fog történni??

ÓM NAMÁ SIVÁYA ki JAY! ;)

Ajey · http://www.babaji.hu 2008.11.21. 07:44:08

Elő-Karácsonyi Yókívánság :)

A Kelet Csillaga ragyogjon fel Babylon!
Kelet -> Nyugat
Homlok -> Tarkó
Kutastha Chakra -> Medulla Oblongata
Third Eye J-a-y-> Ego

SzeretetFény W-i-n-> Sötétség

..Pont Koncentráció, Nyíl vessző KarmaYóga!
ÓM NAMÁ SIVÁYA!!! :)))

Ámen! :)

Óm :)

Toti · http://londonibalekok.co.uk 2008.11.21. 19:39:00

Óóó hát én köszönöm hogy leírtad :D Sejtettem én hogy ebből valami hosszú levezetés lesz :D:D

Nem szoktam olyanokat írni, amit a következőkben írok le, de most kivételt teszek, mert ez egy kivételes eset. :)

Kedves valaki. Ha jól sejtem akkor te pontosan az a tipikus fórumozó vagy aki nem bírja ki amíg nem tud egy köcsögölős hozzászólást odabiggyeszteni, csak azért hogy felba***a a másikat. Aminek természetesen utána nagyon örül. "Igen! Megcsináltam! Yeah!" A fő kérdés az az, hogy te ki vagy! Még a nevedet sem mered vállalni... Valószínű hogy nem ismersz. De miből gondolod, hogy Ajay sem ismer?

Mellesleg, hogy esetleg miért nem olvastam el azt, amit el "kellett" volna, az maradjon az én gondom. Lényeg, hogy Ajay tudja hogy ki vagyok, milyen vagyok, és hogy amit leírtam az hogy értettem.

Ja és nem utolsó sorban igen, nagyon megbántottál, sírtam is sokat, hogy Ajay iromanyai "egyik füleden be, másikon ki"! :D:D

Más:
Ajay! Valszeg húzunk haza karira londonból mint a vadlibák, mert nagy itt is a válság és sehol egy munkahely. Az angolokat is rúgják ki sorra, akkor velünk miért kivételeznének.

Komolyan jössz haza? Meddig, mikor, miért, mikor mész vissza, meddig maradsz, hány ezren fognak meglátogatni, én beférek-e majd mondjuk a lista legelejére (ha nem akkor már most kérek időpontot :) ). Jó lenne összefutni.

Nya, ezt is összehoztam! Yeah! :D:D

Üdv,
Örök "Világos" Barátod, Toti

valaki 2008.11.21. 21:44:28

Ajay!

Igazságod van neked is. :) Hirtelen felindulásból elkövetett bűnöm miatt majd mindjárt be is térdepelek a sarokba. De legalább felpörögtek az események. :)
És igen, talán a múltamat utaztatom a jövőbe, ezáltal pedig a jövőmet a múltba. Valahol a kettő között toporgok, NEM a jelenben, ami valóban végtelen.
Gond van a látás(mód)ommal is, mert általában a dolgok mögé nézek, és közben nem veszem észre azt, ami a szemem előtt lebeg.

Toti!

A „valaki” title akart lenni, ezek szerint nem vetted észre. Nem vagyok tipikus fórumozó, ez sem talált. Egészen véletlenül nem unatkoznak a céltáblák a közvetlen környezetedben? :)
Nem akartam titkolni, hogy ki vagyok, de ha a nevemet írtam volna, te akkor sem tudnád, és ez így teljesen normális, itt és most.
Lehetséges, hogy nem viszonoztam tartalmas válaszodat kellő módon és mértékben, de szeretnék szabad sorokat hagyni a többieknek is.

Toti · http://londonibalekok.co.uk 2008.11.21. 23:33:57

"Egészen véletlenül nem unatkoznak a céltáblák a közvetlen környezetedben? :)"
"Lehetséges, hogy nem viszonoztam tartalmas válaszodat kellő módon és mértékben, de szeretnék szabad sorokat hagyni a többieknek is."
Mondtam én, tipikus.

Title? Az hol van? na mindegy... A cím (title) és a név az nem u.a. a dolog.

A továbbiakban részemről lezártnak tekintem a köztünk zajló csevegést. Választ ne várj tőlem, mert ezt oldalakon keresztül lehetne folytatni, de nincs értelme és ez a blog amúgy sem erről szól.

darage 2008.11.22. 00:09:28

Én érzem - mint itt szerintem sokan mások is - hogy valami hiányzik. Mivel én nem tudom hogy mi hiányzik, így az valódi szükségességének mértéke sem ismert számomra.. és itt a baj vhol szerintem.. De fel szeretném ismerni, mint mindenki más! A magam módján törekedni fogok rá.
Ja és remélem tényleg hazalátogatsz!!!!!!!!

MAHAMAYA KI JAY!!
OM BAM BATUKAYA NAMAHA SIVAYA!! :)

Norbert 2008.11.22. 10:05:59

Sziasztok,
Szia Darage!

Ha erzed, hogy valami hianyzik, az mar jo jel!
Mindenkinel maskor es mas modon jon el az az ido, hogy ratalaljon az utra es ez igy van jol.

Erdemes megnezni Ekhart Tolle videoit amiket megtalalsz itt-ott az interneten.
Roviden osszefoglalva a lenyege: kb. az amit a Sanyi leir itt fent a mostani utolso blogbejegyzeseben, csak kifejtve mindenki szamara ertheto nyelven. Igazabol nem megerteni kell, hanem raerezni a mondanivalo igazsagtartalmara.
Sanyitol mar kerdeztem, aszondta ismerik es "elismerik" a csavot ott kint is.
Ha gondolod en is szivesen kiirom Neked egy DVD-re ami nalam megvan.

Udv.!
Norbert

valaki 2008.11.22. 12:02:08

Toti!

1. Ismerem a szavakat, nincs szükségem szótárra.
2. Azt gondolsz, amit akarsz.

Nem érzem, hogy magyarázkodnom kellene neked, főleg mert szerintem sem arról szól ez a blog, ahova terelted.

Jogom van véleményt formálni, neked viszont nem kötelező kioktatnod senkit sem. Érdekes reakció részedről, és egy kicsit nevetséges is. Főleg miután te írtad nekem, hogy: „Ajay irományai egyik füleden be, másikon ki”! Végeredményként pedig „tipikus fórumozó” lett belőled.
Gratulálok! :)

darage 2008.11.22. 16:29:57

Szevasz Norbi! :)

Húú, köszi szépen, lehet élnék a lehetőséggel, idáig nem nagyon hallgattam még Tolle-t. Néztem az oldalát, ahol "áruba is bocsájtja" a bölcsességét, ami mondjuk sokaknak visszatetsző lehet.. :> Persze tisztában vagyok vele, hogy köbö ugyanaz lehet a helyzet mint A.J.Chris-nél. Egyelőre még szétnézek én is, hogy mennyit tudok magam fellelni ezekből, aztán majd akár szinkronizálhatjuk is később! ;)

Norbert 2008.11.22. 19:44:45

Nekem nagy resze megvan.....a "szokasos" alternativ helyekrol szedtem ossze en is. (Direkt nem akarom ideirni a nevet, de gondolom tudod mi a program neve :))
Par videom van, meg egy csomo MP3.

Valoszinuleg azert kell fizetni ezekert is, mert gyartani, sokszorositani kell, marketing esatobbi.
Egyebkent ez nekem sem tetszett, ezert eltem a masik lehetoseggel :))
Amugy az Agykontrollosok is ilyenek. Ott is minden kazetta es CD penzert megy.

Igen, amugy nagyon Christian jellegu a pali, en A.J. eloadason csak 1x voltam, de nekem a Tolle jobban bejott. A.J.-jel Ajey-nek van tobb tapasztalata....Huuu, milyen vicces?
"A.J.-jel Ajey-nek van tobb tapasztalata" :))

Emilen elersz ha szeretned a videokat meg a tobbit!

Norbert 2008.11.24. 02:21:39

Ha valakit erdekel:
mivel en is csak nagy vonalakban tudtam mit takar, ezert rakerestem a Kali Yuga-ra a Wikipedian.
en.wikipedia.org/wiki/Kali_Yuga

Erdekes.

arnold. 2008.11.28. 10:44:40

butus, kés-vér, meleg, erő, vágy, ego, hug, visszajön, nagykés, sokvér, lerezeg, basztat, figyelmenkívűlhagy, összefoglal

(várlak)

afonya 2008.11.28. 12:56:49

Mahabharata, Vana Parva, Markandeja Szamaszja 188. fejezet

Márkandeja a Kali Jugáról beszél

"A Kali Jugában a bráhmanák tartózkodnak az áldozatoktól és a Védák tanulmányozásától. Félreteszik a botot és az őzbőrt, és válogatás nélkül mindent megesznek. A bráhmanák felhagynak az imádkozással, a súdrák pedig imádkoznak.

Az emberek rövid életűek, gyengék és gyávák lesznek. Az erejük kevés lesz, a testük kicsiny; alig mondanak igazat. Az ország olyan lesz, mint a sivatag, mindenütt hemzsegnek a vadállatok.

Az ételek sem fognak úgy ízleni, mint régen. A nők nagyon sok gyermeket szülnek, akik teste kicsiny, a jó magatartást és modort nem ismerik. A Juga végén elterjed az orális szex.

Az emberek lakóhelyein éhinség fog dúlni, és az országutak szélén rosszhírű nők állnak. Az összes nő ellenséges lesz a férjével szemben, és egyáltalán nem ismer szerénységet. A tehenek kevés tejet adnak; a fákat ellepik a varjúrajok; nem teremnek sem gyümölcsöt, sem virágot.

A családos emberek az adótehertől rettegve csalók lesznek; aszkétaruhát viselő bráhmanák kereskedelemmel szereznek vagyont. Számos bráhmana csak fösvénységből és szerzésvágyból lesz vándorszerzetes vagy brahmacsári. Ilyenkor az emberek éppen az ellenkezőjét teszik annak, mint amit a hovatartozásuk szerint kellene; rákapnak a részegítő italokra, még a tanítójuk ágyát is képesek beszennyezni. Elvakítják őket az evilági vágyak, és olyan dolgokat kergetnek, amelyek csak a húsnak és a vérnek szereznek örömet.

A Kali juga végén az aszkéták asramjai tele lesznek bűnös és arcátlan gazemberekkel, akik mindig a henyélést dicsérik.

A gondolatban és a tettben egyaránt bűnös emberek az irigységben és a rosszindulatban gyönyörködnek. A föld tele lesz bűnnel és erkölcstelenséggel. Aki ilyenkor erényes marad, az nem él sokáig. A földön semmilyen szempontból nem él meg az erény.

A kereskedők mindig csalnak a mérlegelésnél, így adják el az árujukat. Az erényes emberek nem élnek jól, a bűnösök pedig rendkívül meggazdagodnak. Az erény elveszti az erejét, és a bűn mindennél erősebb lesz. Az erény hívei szegények és rövidéletűek lesznek. A Juga végén a bűnösök lesznek gazdagok és hosszúéletűek.

A Juga végén az emberek még a nyilvános szórakozóhelyeken, a városokban és falvakban is bűnösen viselkednek. Mindig bűnös módon törekszenek a céljaik elérésére. Még az is büszke lesz a gazdagságára, aki csak egy kis vagyont szerzett. Sokan magukhoz veszik azt a pénzt, amit mások titokban letétbe helyeztek náluk. Aztán persze szégyentelenül kijelentik, „nem is tettek letétbe semmit.”

Ragadozó madarak és állatok szállják meg a nyilvános szórakozóhelyeket a városokban és a falvakban, valamint a szent templomokat. Hét-nyolc éves lányok gyermekeket szülnek, tíz-tizenkét éves fiúk utódokat nemzenek. Az emberek hatvan éves korukban már teljesen elagganak. Az emberi élet hamar véget ér. Amikor az emberek ennyire rövidéletűek lesznek, a taknyos fiatalok úgy cselekszenek, mint az öregek, a vénektől pedig ugyanazt látjuk, mint az ifjaktól. A helytelen magatartásra hajló és rossz modorú nők még a legjobb férjeket is megcsalják, szolgákkal, rabszolgákkal, sőt állatokkal is megfeledkeznek magukról. Megtörténik ez még a jó emberek feleségeivel is, már a férjük életében.

Végül hét vakítóan ragyogó nap jelenik meg az égen, felisszák az összes vizet a folyókból és a tengerekből. Megjelenik a széltől segített Szamvartaka tűz, és mindent hamuvá éget ezen a földön."

Norbert 2008.11.28. 14:44:51

Szinten annak akit erdekel, ezt a honlapot talaltam:
bhagavadgita.blogter.hu/

Amolyan ertekezes a Bhagavad Gita-rol, van egy valaki (gondolom a blog tulajdonosa) aki valaszol a kerdesekre az adott tema alatt....
süti beállítások módosítása