Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML


BABAJI.HU
#SAVESOIL

TRANSZFORMATIKA

(VILÁG + TUDAT TRA)
TRANSZFORMATIKA
(VILÁG + TUDAT TRA)
TRANSZFORMATIKA
(VILÁG + TUDAT TRA)

ÓM Namaha Shiváya ( PHURÓ :-) #ConsciousPlanet

Ez a blog bemutatja olvasóinak azt az Utat, amely végül elvezet a Spirituális Tökéletességhez. Avatár Babaji Haidakhandi Tanításai (Indiából). Babaji (Babadzsí) az Egy, aki saját Isteni akaratából korról korra alászáll a Földre, hogy segítse az Igazság keresőit és bolygónk spirituális vezetőit oktassa. Babaji egy korábbi földi léte Yogananda könyvéből ismert számunkra, melynek címe "Egy jógi önéletrajza". (Ezen blog forma a fordítás folyamata és a tanítások időszerűsége miatt indokolt, valamint hogy olvasói fórumszerűen is tanácskozhassanak az Isteni kinyilatkoztatásokon. A komplett blog végül a bejegyzésekkel együtt könyv formát fog ölteni.)

Utolsó kommentek

Rovatok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ADOMÁNY :)

Babaji - Világháború kezd kitörni és Én fel akarom ébreszteni az emberiséget

2009.09.07. 23:50 Ajey

 

1982. ÁPRILIS 6.

Igazi polgárokká akarom tenni az embereket, akik ide jönnek. Én nem akarom ezt az erőszakmentességet.

Az emberek erőszak-nélküliséget prédikálnak, de ehelyett vizet csinálnak a vérükből. 

Fel akarom ébreszteni az igazi emberiség értelmét.

Nagy nehézséggel kaptátok ezt az emberi testet.

Bátor és merész embereket akarok.
Az embernek nagy bátorságának kell lennie.

Karma Yógát akarok tanítani nektek. A Gítában, az Úr Krishna hatalmas jelentősséget adott a Karmának. Más szentek régebb időkből, szintén Karmát tanítottak. A Karma útja a legmagasabb. Az összes rishi ezt prédikálta. Ezért kell nekünk mindannyiunknak dolgoznunk.

Szabad időben mindenkinek Bhajant kell csinálnia (meditáció, dzsapa, éneklés).

Világháború kezd kitörni és Én fel akarom ébreszteni az emberiséget.

 
 
 
 
 
Az esti Árti után 1982 április 13-án, Babadzsi röviden beszélt az ember feladatáról. Épp ezen az estén, a Szikh Guru Nanak szentírás [felolvasása] kezdődött meg számos hívő által, akik e célból Hérakánba utaztak.

Bárki is jöjjön ebbe az ásramba, követnie kellene a szabályokat és segítenie fenntartani a békét és a rendet itt. Ezen napok alatt folytatnotok kellene a béke és az elkötelezettség fenntartását, ahogy eddig csináltátok. 

Tanuljatok kevesebbet beszélni és többet dolgozni. Ez a lelki gyakorlat mezeje. A Karma a tökéletesség legmagasabb útja. Nagy dolog egy emberi testet kapni. Akárki jöjjön is a Földre, muszáj dolgoznia. A Gítában a munka a legmagasabb formája a szadhánának. Mindenkinek dolgoznia kell; egy tétlen ember, mégha él is, ő halott. Mindenki aki megszületett, dolgoznia kell, hogy sikeres legyen.

Az egyik dolog, amit Én tenni akarok; eltávolítani a tétlenséget a világból. Mutatni akarom az egész emberfajnak az utat a békéhez és boldogsághoz. Ez csak akkor lesz lehetséges, ha a rossz elemek eltávolítódtak.

Én mindenkit bátorrá akarok tenni. Az ember vére olyanná vált, mint a víz*. Nagyon sok attrocitás történik, és az emberek hagyják megtörténni őket a nem-ártás nevében.

A nem-ártás nem ezért van. Én nem akarom, hogy az emberek vakok legyenek, amikor van két szem a fejükön.

 
 
 
 
* Itt Babadzsi általában mindig egy Indiai szállóigét idézett azokról, akik nem állnak ellen, amikor gonoszság történik. Az embernek erősnek kell lennie és védenie az igazságosságot.

Megmondtam újra és újra, hogy legyetek bátrak és dolgozzatok keményen -- mérlegeljétek ezt a gondolatot.
Több mint a fele az Én munkámnak megvan. Ti talán csodálkoztok, hogyan csinálok mindent, mialatt Hérakánban ülök. Innen Én képes vagyok megváltoztatni az emberek szíveit az egész világon.

Ez után majd lesz mégegy találkozó, és ti újra hallotok a múltról és a jövőről.

Én nem akarok embereket ezreit és millióit hogy követőim legyenek. Csak egy elég. Egy tökéletes lény elég, hogy megváltoztassa a világot. Ráma, Krishna és Krisztus nem voltak sokan, ők csak egyek voltak. Csak egy Ráma volt, csak egy Krishna volt, és csak egy Krisztus volt; és ők megváltoztatták a világot. Buddha is csak egy volt, és ő megváltoztatta a világot. Én elmondom nektek ezeket a dolgokat, hogy ne gondoljátok, hogy a mennyiség lényeges. 

Egy szikra a fényből elég, hogy megvilágosítsa az egész univerzumot.
 
 

 


Újra és újra, Én elismétlem ezeket a dolgokat nektek hogy váljatok bátorrá, dolgozzatok, és nézzetek szembe az élettel, ahogy az jön napról-napra.

 


Babaji továbbra is "dönget" keményen. 1982 Novemberében ezek a hozzáfűzései voltak a témához:

"Most mindenki bizonytalanságot érez. Én olyan magasra akarom emelni az ember karakterét, hogy emberek, olyan különbözőek, mint az oroszlán és a kecske, tudjanak együtt élni féltékenység és gyűlölet nélkül - csakis szeretetben.

"Gyújtsd meg a Fényt magadban, aztán gyújtsd meg másokban - egytől egyig. Pont ahogy a lámpa ég és olajat fogyaszt, úgy fog ez a Fény tétlenséget, lustaságot, mohóságot fogyasztani.

"A te feladatod hogy terjeszd az Üzenetemet és hozd az embereket az emberség szintjére, az ő állati szintjük helyett."

"Ti mindannyian azt gondoljátok, a hívőség vicc. Egy nap majd ugranotok kell az élet vagy a halál félelme nélkül; akkor lesztek képesek majd előrehaladni. Amikor az idő eljön, át kell majd sétálnotok tűzön és vízen."

"Csak a bátorság embere tud túlélni ebben az időben."
"Mint fényt osztani egyik gyertyáról a másikat meggyújtva az egész szobában, úgy kellene nekünk terjesztenünk a szeretetet szívről szívre."

Bhole Baba ki Jay! :-)

ÓM NAMÁ SIVÁYA!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://omnamasivay.blog.hu/api/trackback/id/tr61367296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-barney- · http://barney.blog.hu 2009.09.16. 04:48:53

2009-et írunk, az emberek egyre puhábbak, (én is) a fiatalságon (14-20ig) ez talán még jobban elő is jön... 20 métert lusta gyalog megtenni. Na jóóó persze tisztelet a kivételnek, de a kivételek is csak a szabályt erősítik. Mozdulni! Dolgozni, mozogni aztán meditálni (elmélkedni; nálam ez így realizálódik de szerintem nem járok messze az igazságtól.) Fizikai munkát (is) kellene végezni mindenkinek, nem csak punnyadni a TÉVÉ előtt! A TV az csak arra jó hogy kikapcsljuk az agyunkat és csorgó nyállal bámuljuk a dobozt mint valami zombi.:P (meg amúgyis mi van benne, győzike? -kell ez nekünk?) Életem legtutibb évét végig fizikai munkával töltöttem és jól esett, NAGYON!!! A meditációt pedig szerintem mindenki oldja meg szája íze szerint... Nekem például az a meditációm, hogy végiggondolom mit csináltam, kinek mit mondtam (ez jó memóriatréning is) átgondolom mit mondtam v csináltam rosszul és megoldást keresek, hogy többé olyan ne forduljon elő. Aztán lehet persze minden mást is csinálni!

Belefér a zsúfolt hétköznapokba?

Ajey · http://www.babaji.hu 2009.09.16. 17:36:41

Namaszté! Tisztellek és becsüllek BARNEY mindazért aki voltál és amivé lettél! Welldone! :-)

- Képzeld, találkoztam Vámossy Zsolttal! Tudod, Flag2001! ;))), aki a Phylos Labs-et alapította, a magyarokat behozva a viláxintű játékiparba...!

Talán épp a megpróbáltatása révén, mostanra full spirituális és (közel?) megvilágosodott. Igencsak bőséges és áldott anyagi élettel! :-)

Zsolti, ha vagy, írjál! ;) Ide is vezesd le a kasztrendszer összeomlását! :)

Egymás példaképei legyünk továbbra is, főleg pedig a cserbenhagyott generációk számára!!!

Let's play REAL! MUSIC for the Gilted Generation! ;)

MI vagyunk azok, akik Istennel közösen Teremtjük a Világot...

ÓM Namá Siváya!!! :-)
AJey
süti beállítások módosítása